jahapp

hopplaaa alla små hästar. (A)
just nu pratar jag med saga i tele -ungarnas.blogg.se-   [haha jag reklamar, wie]
det är skönt att man kan snacka om typ vad som helst med henne :)

hade matteprov idag, det gick bra tror jag :)
stackars saga, jobbar ut sig redan nu för att hon vill prestera så bra som möjligt.
ta det lugnt kvinna, visst ska du plugga men du har nästan två år på dig att få mvg :D vilket du kommer att få. hehe.

haha, nu gör jag&saga massa miner till varandra i kameran. undrar när man kommer växa upp.
fast det är fett så mkt skönare att vara barn ibland.
menmen, man blir jue inte yngre precis ;o
hahah säger jag som är 14,  kanske inte gammal och gaggig då, men på god väg? :D
jag vet inte vad jag snackar om längre, så.
hörs väl senare, inte för att jag bloggar så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0