NÅGON SOM SÅG VMA's?

-well, det gjorde inte jag. men tydligen så vann britney typ tre priser. grattisgrattis.
nu undrar ni säkert hur jag vet det här om jag inte såg, men jag har en hemlig källa.. (windows live today)


 

Britney med sitt fina pris.
ärligt talat tycker jag hon har förtjänat det, hon har kämpat och faktiskt fått till en helt okej video till en bra låt, (där hon egentligen hade varit flintis, om inte undret hårförlängningar fanns.)
det är synd om kvinnan :( jag ska aldrig bli lika känd som britney, det är inte bra helt enkelt ;o 

Kommentarer
Postat av: sanni

hon fötjänar det faktiskt : )

2008-09-29 @ 09:47:46
Postat av: Mia

haha, ett år efter kommenterar jag. (;

men hon förtjänade verkligen det, hon är duktig!

2009-10-05 @ 20:04:37
URL: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0