Sanni skriver om sin Asse Ofcourse<3

Jag hatar att skriva det här, men du är min Asse 8D skoja...men du är underbar! Verkligen!!!<33
Vet inte hur jag klarar mig utan dig, herregud, vill inte ens tänka på det!!! usch..dumma mig, nej fan, du är min Bajskorv som jag kan äta när som helst! Fast dumigt... jag saknar dig... jag saknar våra sjuka konversationer! OCH Jag vill nu på en gång komma till Sollentuna och krama, pussa och slå sen gå (rimma?) xD

Men ahh, detta var lilla Sanni som älskar sin Asse :)<3


Kommentarer
Postat av: Astrid

Uptatera bloggen din mupp!

2008-09-15 @ 16:14:22
Postat av: sanni

men vafan, jag vet fan i mej inte hur man gör dt -.- xD

2008-09-29 @ 09:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0