tjao.

jag är inte så jävla bra på att blogga har jag märkt (:
eftersom det bara är typ assa som läser är jag inte så aktiv haha.
men så var iaf Juliah här i helgen, det var askul som vanligt .
Lördagen: först så åkte vi till stan och köpte ett par mjukisar till Juliah, sen typ satte vi oss på ngt café på drottninggatan och hade det mysigt :)
medan jag satt och petade på den där öppnaren till min red bull fick jag för mig att det var en elefant ingraverad, xD
juliah: men asse, det heter fan red bull, inte red elephant!

haha,
sen var vi iaf i solna och hängde vid plaskis osv, haha. hennes kompis marcus, som vi skulle vara med, var typ sjuk eller ngt?
haha, det här är taget från juliahs bdb:
Vad gäller bilden så var det en tjej som gungade i bakrunden.
Asse ba: OMG hon har en katt på huvudet! :o
*gå dit och kolla*
Jag: Asse...man kan inte ha en katt på huvudet -.-
Asse: Oj, jag såg nog fel
HHAHAHA

och sen så drog jag till henne och vi sprang runt i bagartorp även på kvällen och sedan på söndagen. inte lite kul asså.

Kommentarer
Postat av: sanni

jag läser :O:O:O:O

2008-09-30 @ 17:55:55
Postat av: Astrid

jag men och du lyssnar inte på min när jag säger SKRIV VARJE DAG FFS

2008-10-09 @ 20:30:11
URL: http://exchanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0