hej mitt vinterland

sitter här och tittar ut mot snön och bara njuter, vet ju inte om det kommer vara kvar när jag är tillbaka från kuba... grymt fint är det i alla fall, hoppas på många fler vita vintrar ! :)


försöker att packa anyways, går väl sådär eftersom det är typ det tråkigaste jag vet..
sitter här och lyssnar på en låt som jag nästan hade glömt bort;
min favoritlåt från när jag var liten!
får värsta nostalgi, jag vet inte vad det är med den här låten men den har något...ett flow (;

jag är geek, jag vet.



CRAIG DAVID - RENDEZVOUS

Kommentarer
Postat av: Mia

oj, till kuba? feting najs! (;

2009-12-21 @ 14:54:27
URL: http://miasfargstarka.blogg.se/
Postat av: juliaa

Jag saknar dig hjärtat ! Vi tar tåget tillsammans på fredag va ? Puss

2010-01-04 @ 09:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0