jag saknar julia stjärne

ikväll ska jag och linnea ha praktik på källan, det blir väl kul.
kommer ha mycket tid att bränna där som jag egentligen borde lägga på att plugga matte till nationella imorrn..
(borde egentligen göra det nu också men är väldigt upptagen med att lyssna på lil wayne)

åh, jag är så sjukt taggad på att gå i high school ett år... eller typ vara utomlands över huvud taget, försöker lite halvt få pappa att ta ett jobb utomlands.. (A) hihi



saknar även min Juliah, bollnäs-pinglan. jag kommer till dig snart broder, så kan du få squeeza min hand så mycket du vill!


Kommentarer
Postat av: du vet vem

lil wayne.. det gillar vi :D

2010-04-23 @ 13:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0