AND WE DON'T BUY NO DRINKS AT THE BAR

IMORGON BÄR DET AV TILL TRYSIL!
ska bli rätt kul faktiskt, har aldrig varit i Norge förut...det ligger för nära för att man ska få något sug att åka dit liksom...?
har hört många goda ord om trysil från min söta lilla susanna dock, så jag litar på henne att det är bra där :)
visste ni att när suss var i trysil för typ tre år sen skickade hon vykort till mig varje dag?
så gulligt! ska försöka komma ihåg att skicka vykort till henne med, jag är jättedålig på att minnas sånt men om någon förtjänar ett vykort från trysil är det definitivt min susi :)



älskar bilden, jag och min fina vän zuzannaaaaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Francesca

vad kul! har faktiskt aldrig varit i norge heller. :o

2010-02-26 @ 19:21:31
URL: http://francescae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0