andas IIIIN andas UUUUT

HEJZZZZZAN!

veckans problemish. liksomish:
hela veckan har jag haft tungt att andas, jag måste ha drabbats av nån förbannelse. tror den kallas astma..?
vetefan var det har kommit ifrån, det gör det sjukt jobbigt att sova eftersom jag ligger och tänker på det då hela tiden...
jag kommer antagligen bli en sån där geek som är med i filmer och alltid har sin inhalator med sig.


min nya SIGNATURE MOVE.

har i alla fall varit i stan och shoppat idag, det blev bland annat en kavaj och ett par tvåfärgade leggnings :)
jag blir alltid så jävla trött efter att ha gått i stan, speciellt idag eftersom det var värsta snöstormen och man fick typ kämpa för att inte blåsa bort de fem meterna mellan bik bok och weekday...
PROVADE BTW TYP TUSEN JEANS! hatar när det blir så, sen köpte jag inte ens några..!
jag har skummaste benen, när de väl är i ett par jeans som sitter bra blir de väl snygga, men såna jeans är närmast omöjliga att hitta! (iaf på weekday)
jag har typ normaltjocka ben ner till knäna, där det helt plötsligt blir jättesmalt och alla jeans ba: whaaa...? vad hände...?

vet att ni är intresserade av mina ben men hinner faktiskt inte skriva mer nu
*astmaattack*
MÅSTEHALUFTSÅJAGMÅSTEDRANUhhhhhhhh
andas-andas-andas-puss-andas-andas-andas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0