"...va? jag fattar inte"

alla dagar är inte perfekta.
idag har jag känt mig allmänt nere och som en jävla outsider, för trött och arg för att ens försöka vara med .
som det stod på mjölkpaketet en gång, att om man har sovit dåligt kan man vara säker på "att alla är dumma och fula och bussen kör ifrån dig"
ja, stämmer ganska bra överens in på idag faktiskt, hahaha..


lite trött på att vissa saker alltid är på samma sätt, den här dagen kan ta sig.
kanske blir bättre på dansen om typ en timme med louise :)
fast HAHAHA jag tror inte det eftersom vi alltid är efter...





NEJ; IDAG STÄMMER DET INTE RIKTIGT.
och Ja bilden är av undertecknad (jag alltså, för alla puckon :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0