CAN YOU FEEL IT?

är sjukt sliten efter veckan, så sitter och chillar med lite blandad underbar musik; stevie wonder, lil wayne, fugees, lenny kravitz, franz ferdinand, john mayer, you name it!
sjääääälvklart även en och annan låt av min älskade idol michael jackson. :D

skulle dra på zumba, någon slags latinodans på friskis, tsm med amanda klockan sex idag - men var ute i lite sen tid så när jag kom fram efter att ha gått i snön (med ellies gamla bauta-moonboots) var passet redan fullt.. jaja, får väl skylla mig själv, jag och suss var ju lite upptagna med att göra chokladrutor ! :)


bjuder på några bilder från härliga, underbara maria la gorda på kuba.
ha en skön kväll, pusspuss !

 [klicka om ni är smarta]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0