ZzzZzzZz

Ugh, känner mig helt död
Så fort jag kommit hem från min lunchfika med amanda, lade jag mig ner på soffan för att "blunda lite"..
Jag visste ju redan då att om jag somnade skulle allting bara kännas mycket värre, men det var ju så skönt!...
Vaknade en timme senare med bultande huvud och illamående, uschi asse.

Det där är så typiskt, när man vet att man inte borde men gör det i alla fall - classic me... fast för mig är det nästan tvärtom, jag skjuter upp saker och tänker att jag ska göra det "sen" -host- LÄXAN - host- när jag själv vet att jag inte riktigt kommer ta itu med det...typ som SO-uppgiften just nu. i'm gonna failz.

inte så taggad för ledarutbildningen just nu, känner mig typ som en ugnsbakad korv.....
jajajajaja, ses när vi sessssssss.


frog love,
- asse

Kommentarer
Postat av: Coola bloggarN

Since I'm used to the rules of bloggin':



Inlägget om bootsen finns uppe på min blogg!

Gash gumman, jobbigt att alla kommer följa oss om typ någon vecka -.-

2010-01-26 @ 21:09:50
URL: http://smanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0