home

hemma i två dagar till, yay! sen blir det skåne-land.
sagas land var mys, fick dock ont i magen och har det fortfarande...är dead bored också.
orkar inte sitta här längre. vill fortsätta med harry potter filmen jag började på innan jag somnade och ta en pucko-glass.

fast mest vill jag bara sjunga så att huset skakar, men det känns lite taskigt för jag är rätt säker på att pappa skulle vakna då..... hmm.
men ska faktiskt lägga upp någonting på youtube när jag sjunger/spelar någon gång inom snar framtid! grejen är bara att jag inte vill göra det alltför snabbt/dåligt och att jag inte vill spela in med min cpdåliga webbkamera.

we'll see.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser jag fram imot!!

Saknar dig, ar i usa nu!! MASTE ses nar jag kmr hem! pusses <3

2010-07-29 @ 02:58:00
Postat av: Linnea

det var jag som skrev innan btw :)

2010-07-29 @ 02:58:44
URL: http://sakerochting.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0