it's gettin' hot in here

omg jag dör.
har gått runt i bikini hela dagen och mitt rum är som en bastu ( tyvärr har jag tvingats vara där inne ändå hela dagen för att packa...). dessutom var det 34,5 grader i skuggan på baksidan idag, det är fan sjukt! 
och man som alltid pratar om "svensk sommar" med 15-20 grader.

packar ihop det sista nu, ligger en del saker i torktumlarn fortfarande.
har den där jobbigt välbekanta känslan av att jag har glömt något....hmm. men har dubbelcheckat och det verkar faktiskt inte som det!
måste sätta mig nånstans svalare nu, jag lökar som in i helvete.
puss och kram och så ses vi efter jag har varit i benidorm, kmr hem den 22a tror jag (A)
/ eran astrid.


IT'S GETTIN HOT IN HERE, SO TAKE OFF ALL YOUR CLOTHES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0