clean cowgirl

sitter här med amadnizen. vi (nej, inte bara amanda) äter upp mitt naturgodis som fram tills nu har gett mig ett ganska grovt illamående bara av att tänka på det...

visste ni att jag är bäst på att blogga????++
förresten så fyllde jag 16 hela år i fredags, jag och suss tror jag det var räknade ut hur många sekunder jag fyllde men jag har tyvärr glömt hur många det vaar... några miljoner typ, grattis asse!


inte min favoritbild direkt, men en av de första bilderna från min systemkamera som jag fick på min födelsedag för ett år sedan :)

abra kadabra, jag och amanda är en siamesisk trollkarl

Kommentarer
Postat av: sannacecilia - fotoblogg :)

intressant blogg! kika gärna in på min :)

2010-06-19 @ 02:07:48
URL: http://sannaceciliiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0