NU GÄLLER DET

satt och kollade igenom min och linns facebook konversation och hittade det här;


om det var jag som hade fått det där inlägget hade jag ba, fyfan vilken lame ursäkt..?
hade lika gärna kunnat stå att jag inte kunde komma för att jag var i afrika och matade de fattiga barnen...
aja, det som var bra var att det var sant också, haha (A)
(haha btw assa, skrattade mitt evil-laugh när jag läste konversationen)

imorrn är det show, och jag laddar genom att inte sjunga! spar litegrann på rösten liksouhm...
har även provat att dansa med min monster-mask, woho! jag får absolut ingen luft,så om ni kommer imorrn eller på fredag till showen kan ni lika gärna förvänta er att hitta mig i en avsvimmad hög på scenen :)
gillar min positiva inställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0