WOW ASTRID, YOUR LIFE IS SO GLAMOROUS

hej min underbara blogg som jag inte klarar mig utan! (..eller?)
vet att jag inte direkt har skrivit så mycket, men om jag hade en laptop asså.. heliga moses vad jag skulle skriva då.
orkar faktiskt inte sitta på mitt stekheta rum som aldrig har luft, bara för att blogga när det ändå är sommar..!


idag blir det att städa...som ni ser är min bokhylla inte frisk, såhär får det inte vara asså.. bort ska det. allting! (nästan)


hatar egentligen att ta tag i saker som att städa och packa, men visst känns det så himla mycket bättre efteråt?
om jag inte blir avbruten i mitt projekt kommer det en efter-bild om några dagar eller ngt när jag har köpt en ny bokhylla! jag vet att ni är phett intresserade..



köpte en kjol igår som ser somrig och seglig ut (inte för att jag kan segla...). den passar säkert bra i benidorm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0