GLORIOUS WINTER

ja, ibland får man faktiskt säga det!
när solen skiner eller man har varit ute och åkt skidor, då kan vintern faktiskt ha sina härliga stunder :)
visst har jag klagat på att det borde bli vår i typ några månader nu, men jag skulle faktiskt gärna ta ett par skiddagar till...

är hemma från trysil nu och det var sååååååå härligt att åka skidor,
har nog inte riktigt tänkt förut på hur kul jag tycker det är! har åkt skidor väldigt aktivt i några år nu,
det är bara typ sista året det inte blivit lika mycket.. så det var riktigt skönt att komma upp till trysil :)

idag är en typisk jaha-vad-gör-jag-nudå-dag. solen är framme och jag har varit med sara och gått i sollentuna c, och sen gick jag hem och jag och louise klurade (världens bästa ord?) jättelänge på vad vi skulle göra.
Louise funtade på att åka till täby c men jag var absolut inte sugen på det, så istället kmr hon och suss hit snart!
Det blir baka och gå ut och fota lite :D


FÖRRESTEN!
är det bara jag som nyser när det är typ 80 liter snö ute och 500 watts sol.......? (jag låter smart. klurig. yes.)
det är skitskumt och alla verkar tycka jag är konstig...:( men jag lovar. jag är normal!
HÖR AV DIG OM DU ÄR SOM JAG. VILL VETA OM DET FINNS NÅGON MER DÄRUTE.........

Kommentarer
Postat av: Francesca

JAG ÄR SOM DU, DU ÄR INTE ENSAM! FÖRSTÅR DU DET?

2010-03-07 @ 11:29:44
URL: http://francescae.blogg.se/
Postat av: Francesca

sv; fast så är det ju inte! neo har kastanjebrunt och inte lika krulligt! mika har ... kastanjebrunt och lockigare.



faktiskt.

2010-03-07 @ 20:28:27
URL: http://francescae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0