JAG HAR EN RYSK STALKER..?

okej, nyss hände en grej som gjorde att jag flippade lite grann...
nån skum gubbe vid namn [email protected] hade addat mig på msn, och jag tänkte typ "what the fuck, vem är det..?" men jag accepterade i alla fall bara för att se vem det var :O
mitt under konversationen kommer jag på: jag har fan snackat med den här killen förut! och garvat ihjäl mig åt hans profilbild för övrigt, haha...
så jag letade bland mina bilder men hittade inte den gamla konverationen som jag visste att jag hade sparat;
hittade den däremot på bilddagboken!
Om man kollar mailadressen heter han Fidan :O men jag vet inte, kanske är ett vanligt ryskt namn haha?
MEN KOLLA BILDEN, DET ÄR FAN SAMMA KILLE.
förutom att det här var för 2 år sen.

han har spårat upp mig igen.






AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0