SORRY I CANNOT HEAR YOU, I'M KINDA BUSY

no shit.
jag&amanda, the all-fresh diet. vi börjar om, stryker ett streck över idag...
seriöst, mer än en halv dag måste vi ju klara..?

lite sammanfattning på de två senaste dagarna:
-fick skoltröjorna idag! tyvärr blev trycket lite annorlunda än vi hade tänkt, men men :D
-lady gaga konserten är slutsåld! i alla fall är det inga ståplatser kvar :(
-suris asse. deppade över hela herr moro-skiten, ville inte gå till skolan idag men var tvungen. förlåt allihopa. bad mood.
-förväntar mig mirakel-hy nu av dina produkter, amanda!
-varför blev inte jag inbjuden i eran videoblogg? skäms, ni svek mig!

ingen ledarutbildning eller friskis idag, sköööööööönt! fast friskis är ju bäst ... men skönt att få vila i alla fall, känner mig lika risig som en risifrutti.
hihihihihihihihihihihihihihihihih.
pusses, your dear astrid holmberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0