Suzi's haws

susanna älskar gitarren mer än family guy.
ska det vara så?
ja. eller?
båda är ganska nice faktiskt.

nej, nu ska jag citera saker suss säger.

"HAN ÄR SÅ SCHLAFSIG!"
- Susanna Starck om killen i the City.

"vadå 124 miljoner dansare?"

"Jag har sett alla avsnitt"
- Suss om vampire diaries.

"jag drömde om ena vampyren från vampire diaries! vi dansade i nåt hus....han har vargögon"

"jag skulle inte kunna påstå att jag är saftig som en hamburgare"

"jag vill vara som pocahontas"
 
"asså kebab är så gott, eller hur!?!"

Det var allt för mig, och susanna, som btw inte vet att jag har lagt upp detta...men nån misstanke har hon nog ;)
pusspussssss

Kommentarer
Postat av: Francesca

vem vill inte vara som pocahontas? (;

2010-03-20 @ 12:27:05
URL: http://francescae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0