TJO BLOGGEN

i helgen var jag och amanda i stinsen och shoppade,
köpte en sjal & tröja från vila och pastellrosa & mintgrönt nagellack :) supersött, tänkte eftersom det var vår den dagen... men våren försvann ju lika snabbt som den kom...


haha, lite småkul, när vi var på vero moda trodde en tjej att jag jobbade där, jag vet inte varför, mina kläder kanske?
hon ba "
ursäkta, har ni några vita skärp med typ.."
jag avbröt henne och ba: eh, jag jobbar inte här... jag blev typ helt förvirrad, stackars tjej började skämmas jättemycket och såg typ ledsen ut och bara gick därifrån hahaa...
Jag gick in igen tilll omklädningsrummet och ba "AMANDA VI DRAR NU INNAN TJEJEN KOMMER HIT OCH SKA PROVA NÅT" jag vet inte varför men det kändes så pinsamt, hahaha
det minus jacka, väska och halsduk. jag vet inte, det kanske var en typisk Vero Moda outfit? brukar inte shoppa där så mycket :O


HAHAHAHAHAHA Idag på tåget,
"louise, jag kommer ihåg typ i trean när du lärde mig uttrycket 'strypa en neger' "
"eh.....va...? jag har ehm... inte lärt dig det..?"
-vi vänder oss om och ser typ 3 svarta män sitta precis bakom oss...
seriöst fail. faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaail.
sen gör jag typ samma sak efter vi gått av tåget, hahaha.. man kanske borde lära sig att kolla sig om en gång eller två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0