hurricane

hej alla små ponisar!
sitter här och väntar på att amanda ska komma upp, hon tror att jag sitter och pluggar vilket jag också borde göra...och nu kan jag inte längre skylla på att det åskar, hmm..

fredagen var chillig, spenderades med tjejorna och en massa randomz (haha jag skojar bara, suss) på badberget. 
vissa var galna och badade, andra var norrmän....mmmmmja.
igår hade jag och amanda en miiiiihket mysig dag på djurgården, jag var tyvärr lite grinig eftersom jag var hungrig och inte hittade någonstans att äta.. sori amandi. lunchen blev istället en mjukglass vid 3 och hamburgare vid 5 (A)

Min Gioda Liunch. *skåniiiiiing*
på kvällen kom isabelle och amandzi till mig, vi skulle ha tjejkväll men det slutade med att vi blev upphämtade på moppar och drog till viby. och vadå att jag var rädd..? jag är ju modig som ett lejon, fattar inte grejen..
och nu är jag här, vakna för typ 1,5 timmar sen och ska träna snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0