fy fan vad skönt

WUDUP?
Sitter här nyduschad medan pappa och faster fixar inför Ellies avskedsfest innan hon drar till Australien.. kommer bli fett sjukt, om en vecka blir man ensambarn antar jag? Jäklar vad weird det kommer kännas...
Och aj vad mitt ansikte svider, schampoattack tror jag...wtf. om ni ville veta liksom.

annars hade jag en jättemysig chillerill kväll igår, först med linnea och sedan med emma :) blev massa sims och daniel adams-ray och toastmackor och andra random grejer som gillas.
sedan mys-chatt med sofia och långt (vad annars) telefonsnack med saga. man kan faktiskt ha bra fredagskvällar hemma, det behövs!

Och gah, jag är typ besatt av min och Sofias låt, ego eller? :(
inte bara av själva låten utan sitter också som en idiot och kollar vart Tha Viewers kommer ifrån, jag måste sluta obsessa.

DET HÄR BLEV LÅNGT MEN MÅSTE NOG HJÄLPA TILL NU, PUSSS

Kommentarer
Postat av: astrofia!!!!!

ahhahahah MEN SHIT VI ÄR FAN BESATTA! <3

2010-11-07 @ 12:40:48
URL: http://opfer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0