jammin

HEJ.
Idag har jag gjort nada, gick upp 9 och tog farväl av Juliah och Emma... sedan har det rullat på, har framför allt pluggat matte. Provet imorrn börjar 7.30 (TAGGAAAA) och jag känner mig inte direkt jättesäker....allt känns lite luddigt typ..
MEN whatever, nu är det chokladkakan och datorn som gäller. :)

Igår träffade man mina älskade Sofia och Susanna ett tag, Sofia was in the country så man fick ju passa pååå...och det var lika härligt att träffa flickan som vanligt, fick även träffa två av hennes kompisar varav en går i Sagas klass? random.

Och gahh vad jag vill göra om min header och bakgrund, de har börjat störa mig lite...bara så ni vet. men resten är jag fine with!
Peace out (eller Peace Mama som Sofia skulle sagt, hahahahah)

Kommentarer
Postat av: Juliah

BUHUUUUU :(

Nu har bollnäs-juliah och bollnäs-emma åkt hem!

Du måste komma hit och hälsa på oss snart tkr jag.

Det vore fett bandy! HAHAHAAHHAHA

Nä men seriöst...jag sov fett bra i din säng :o

YEAH MAN <3

2010-11-21 @ 21:59:19
URL: http://mondayeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0