medan vi faller

oj vad jag har varit stressad idag. och nej, inte i skolan som man kunnat tro, utan under de där minuterna där alla vet att man slutar och typ bombar en, gahhhhhhh. 
Originalplanen var fik med sofia & suss, that aint happening. vet inte riktigt alls vad som happening längre, väntar med att ringa de som ska ringas, pustar bara ut atm och väntar även besök mot kvälla :) 
Juliah, min kära bollnäs-juliah som jag träffar väldigt sällan, och hennes kompis ska komma hit och sova i ett par dagar eftersom de är i sthlm och inte har någonstans att booooo, SÅ SÅ ÄR DET !

wihooooooo. satt med emma och marie i centrum ett tag och tittade på när de fikade, vi hade ett välbehövligt snack (nej, inte mellanmål haha, utan prat).
var faktiskt jätteskönt och känner mig på något sätt lättad nu, typ. thankz gurlz. 



så här såg jag ut en dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0