var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar?

känner mig som en mamma, har nattat Juliah och Emma som nu ligger och susssssar. De ska upp sjukt tidigt imorrn, klockan sex ska jag vinka hejdå åt dom när de drar och jobbar på Winterjam...japp, är taggad på att vakna tidigt på helgen ;)
Det har snöat som 17 här nu, men det gjorde min promenix hem från Suss mycket mysigare. Hihii vi kollade på ett småkryps liv <3

näee, men pratade i telefon med pappa när jag gick hem, när mobilen plötsligt dog (som alltid, FU mobilen)..
Jag ba, äsch, jag har bara 3 min kvar typ, så jag sket i det.
Så precis när jag kommer vid våran brevlåda kommer pappa fett stressad rakt emot mig och ba Vad hände!?!?1 det bröts?! hahaa, gulle, han var typ på väg ut för att leta efter mig... det är bra att veta i alla fall ifall ngt faktiskt skulle hända...!

nu ska jag typ sova, drömma lite hihi.

Tumblr_lbzj8wnld91qcoj8po1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0