i'm dreaming of speaking

nu har jag typ ändrat lite (who am i kidding..har fan ändrat allt) i bloggen.
kommer ändra om sen för det här blev typ halvbra, känns inte helt som mig.. :O i min andra design kändes det HEMTREVLIGT, mmmmmm.


Gick i alla fall hem från skolan idag eftersom jag knappt har någon röst och ont i halsen. Liksom varför ens vara i skolan när man inte kan prata? Whatz da point.
Tänkte att det skulle bli skönt att komma hem, lägga mig i soffan och dricka varm oboy och kolla satc.
I was mistaken.
För vilka är där när jag öppnar dörren? JO, CARRO OCH ELLIE. hahahahhaahaa, som om dom kan hålla en tyst och stilla... men jag lever i alla fall fortfarande.
auf widerhseoeheneen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0