slaggarN

HELLOJJJJJZAN, WHAT IS COOKING? (jag är bra på engelska)

Grabbade nyss en snickers som jag sitter och knaprar på Asse-style. Yum.
Anyways var jag hos doktorn idag efter att ha varit förkyld av och till i 3 veckor, tänkte att jag kunde ta ett halsprov och se vad det är som händer där inne....men nej.
Läkaren tyckte typ att det "såg bra ut, men det betyder ju inte att du inte känner något" och att problemet antagligen låg ner mot stämbanden.
Visstvisstvisst, men WTF låt mig ta ett halsprov ändå för att vara säker!?!11 orkar inte med om det ska hålla på i 3 veckor till...och man vill ju typ ha bekräftelsen att man är "sjuk på riktigt" så att det inte känns som man är värsta psychot som inbillar sig.
Idag har vi haft våran första z-dag och jag har typ vilat och sovit, yaaaay. ska fortsätta med det imorrn också för att bli en normal människa så snart som möjligt. My life is great.
SEE YOU SUCKAHS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0