when you least expect it

SHIT SHIT SHIT, life is good on twitter todaaaaaay!
först blir jag följd av Jaafar Jackson utan att ens ha bett honom, vilket känns sjukt kul eftersom det är Michael Jacksons brorson! och ja jag är patetisk men, Michael är bäst och jag diggar ärligt talat hela familjen Jackson.
SEEEN, blir jag både retweetad av Alyssa Shouse (det är så att tweet:et jag skrev kommer upp på hennes twitter) och sedan svarade hon på det!
Har iofs typ videochattat med henne och allting, men ändåå... hih.

Så sjukt härligt, Alyssa Shouse är verkligen en tjej jag beundrar...och jag kom nyss på att jag inte skrivit något om henne här!
Hon är 15 år och sjukt bra på att sjunga, blev signad av Jason Derulo för ett par månader sedan och har redan spelat in sin första singel och musikvideo, väntar med spänning höhö...(ja amanda, "alyssas house" .)




FÖRHOPPNINGSVIS BLIR DET NÅGOT STORT AV HENNE! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

SKARU GE DIG ELLER SKA DU GE DIG?!?!?!? Vet du varför jag går viktor rydberg? För att jag ska bli din fucking manager!



VI SKA BO I USAAAAAAAAA! <3<3<33<3<3

2010-09-22 @ 17:59:05
URL: http://smanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0