just a stranger on the bus

Första dagen med lektioner i skolan avklarad. Hade glömt hur sjukt trött skolan gör en, det har gjort sig påmint igen. Och jag gick ändå bara halvdag idag.
Men för att jämna ut det börjar jag med tre timmar matte imorrn - går man natur så gör man, antar jag....
Ska bli kul att se om jag blir forever alone eller om det står i standby till period två. Idag gick det ju trots allt ganska bra..


Igår var dock en killer-dag, började kl 12 men kom hem vid halv 10 eftersom jag spenderade resten av dagen i kyrkan med mina gulliga konfirmander och ledar-kompisajj. Fyfan vad hungrig jag var när jag gick och lade mig, utan middag... fy fabian, som Matilda brukar säga.




Min "allra-första-dagen-i-skolan-outfit". Tror inte Gina tyckte särskilt mycket om den; "DU HAR INGA BYXOR ASTRID!! OCH I KYRKAN!"

nys ner dig, sa jag då. Påpekade även att Jesus faktiskt inte heller har några byxor på sig när han är i kyrkan utan bara hänger där i kalsongerna så att alla kan se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0