tack hej, fuck dig, jag har fått nog

Hellojssss alla små babianos.
Ja ni, idag blir det blodpudding hos familjen Holmberg! Kan ni tänka er att jag faktiskt tycker om det!? Och skolmaten har jag heller inga problem med.. vad är jag för tonåring liksom..

Idag har jag lallat runt i skolan som vanligt, stannat kvar en stund i mattestugan och krigat mig igenom ca 7 av de 20 sidor jag har i läxa tills imorrn. Får slita mig från dataapparaten och kila ner med matteböckerna snart.. fast egentligen vill jag bara byta om till myskläder och dricka något gott framför TVn.

Mina konfabarn är numera konfirmerade, vilket innebär att man inte lär se röken av en del av dem på gud vet hur länge. Känns lite synd. Men jag kommer i alla fall bli stammis i kyrkan tror jag (var ju det i somras iaf) så på något sätt blir det nog bra ändå.

Nu vankas svensk husmanskost.
Imorgon vankas Oskar Linnros.
Vankas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0