ett riktigt blogginlägg

Haloppsannn! känner mig väldigt ambitiös som bloggar såhär kort tid efter mitt senaste inlägg.
Sitter här helt död, jag önskar att jag itne ätit så mycket godis som jag gjort idag (tack gracie-gull). Jag önskar även att Jörgen inte satt två svenska uppsatser på mindre än en vecka, jag önskar att kunde slippa att skriva levnadslärauppsatsen som skulle vara inne idag, jag önskar inte hade behövt plugga somfan till matte kursprovet i onsdags.
Jag önskar också att jag hade tiden och orken till att träna, vilket har känts typ helt omöjligt den senaste veckan eftersom jag fokuserat såpass mycket på matten...

Jag behöver fan ett riktigt jävla sportlov nu, TRYSIL I'M READY FOR YOU.

Kommentarer
Postat av: Styleformen

Hejsan, haft en bra kväll? :)

2011-02-17 @ 21:14:10
URL: http://styleformen.blogg.se/
Postat av: Cass

Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

2011-02-17 @ 21:21:04
URL: http://salebycass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0