miss american pie

Även fast det var 2 dagar sedan jag bloggade sist, så får jag det på något sätt att kännas typ som några timmar sen?
Ni förstår ju då kanske att jag blir lite senil och glömmer (orkar inte) blogga...
btw är det pisstråkigt när man inte får några kommentarer. japp.

Just nu fixar jag naglarna...går lite sådär halvbra...
Råkade nyss:
  • Få in underlack i ett sånt där tum-sår
  • fila med en vanlig nagelfil ovanpå nageln i tron att det var en sån där som får nageln att bli helt glansig..ja..den blev ju ganska oglansig kan man väl säga
Annars är livet beeraaa, är sjukt trött dock och lyckas som vanligt ligga lite halvt efter med skolan (;

Kommentarer
Postat av: louise

tack bebi! <3

2011-02-23 @ 20:31:58
URL: http://llouiice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0