i'm coldddddd

En sak jag inte fattar är hur det kan blåsa in kall luft genom ett stängt fönster? 
Mystiskt.................................................. (tillräckligt många punkter)

Sitter här helt mätt och go, pappa har nån slags plan att göda upp mig med en massa röd mjölk och blodsaft.. 
Mjölken, i don't say no to, men bluhdsaft? asfpjgpheoifannjsahgoi euww. 

Är typ helt recovrad från lunginflammationen nu, dock är musklerna och konditionen helt borta, wtf. Hade världens träningsvärk i låren igår och jag har inte tränat sen innan jul !!!1 har väl gått i nån trappa eller nåt... sorgligt.... 



mina nyvunna lårmuskler

Kommentarer
Postat av: Marie

eeeeeww!! vad är BLODSAFT?!?

2011-01-13 @ 23:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0