kill EVERYBODY

Jag är minst sagt väldigt megastressad. Imorrn bär det av för el-konfo-lägro. Och den här gången får jag inte ens busa runt som en knaz-15-åring utan måste vara den ständigt vakande creep-astrid. 
Är mitt uppe i packningen, sitter och pausar med dubstep i öronen. ahhhhhhhhhh. jag har verkligen bara lust att, jag vet inte ens, typ slänga alla kläder i papperskorgen och gå och lägga mig. 

antar att det inte är den bästa idén jag någonsin fått.
Men har seriöst panik. Mitt högerknä vickar upp och ner i 50 km/h och jag har hundra saker att göra imorgon. Och ikväll. Vilket kul, positivt inlägg det här blev!

Men är faktiskt rätt taggad, ska bli skitkul woopwopppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0