woop woop

Det är skumt att det kan komma så plötsligt, att man blir sjuk. Ena stunden kollar man på Sex and the city och dricker saft, andra inser man att man nog ska ta en kopp honungsmjölk, och sist så vaknar man med hela halsen som en död klump.

Men förutom det mår jag faktiskt bra, kändes bara lite ovärt att dra till musikalrepet som är hela förmiddagen om jag inte ens kan sjunga. Blir nog en tripp till skolan i alla fall dock, måste hämta mina otroligt saknade böcker!



Tänkte bjuda på en webcam bild på mig som sjuk..... kom på att det inte var en så fin idé trots allt.
här får ni en bild från när jag var lite brunare och gladare istället!!




tjoheeeeeeeej jag saknar sommaren.. och ja jäklar vad glad jag var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0