tur i oturen

Idag har jag en sån där morgon som det egentligen inte är meningen att man ska ha. Drog mig för länge i sängen, kastade i mig frukosten, och hann precis ner till busshållplatsen för att se min buss köra ifrån mig. Tappade även pluppen till mig örhänge i det vilda.

Men så hände lite vardagsmagi.
Det gick en ny buss fem minuter senare.
Jag hittade, på något sätt, pluppen i min mun, då jag gosade mig i halsduken.
Det kanske inte blir en sämst dag i alla fall!!!!!!!!!!!! (några till)!!!!!!!

Hur mår ni denna morgon?
(Jag vet att ingen kommer att svara. Men det känns i alla fall trevligt att fråga...)


Kommentarer
Postat av: Astrid

jag mådde bra!!

2011-11-18 @ 18:29:56
Postat av: louise

jag mår bra!!!

2011-11-19 @ 13:00:08
URL: http://llouiice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0