krossa alla fönster

Idag satt jag bredvid en kvinna på bussen som faktiskt rullade tummarna.
Gör folk verkligen det på riktigt!? Hur övar man ens in den vanan? Fast hon verkade i och för sig inte ha alla chips i påsen eftersom hon satt och pratade med sig själv på något språk jag inte kan..





Kära kusin Cecilia fick en baby shower hemma hos oss i lördags;



Syster Ellinor och min kusin Sofies underbara dotter Nova, skulle kunna äta upp henne åhhåhåhåhåhhhh. But i won't.
Har funderat lite över det där, vad blir jag till Nova? Extramoster? Gammelkusin...?
Fruktar att det helt enkelt bara får bli Tant Astrid.

Kommentarer
Postat av: marie

hahahaha Tant Astrid!!! va e de för fel på "mammas kusin"?

2011-10-10 @ 23:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0